نمایش منو و دسته بندی
بستن

مخلوط کن شارژی 6 تیغ JUICE CUP

Rechargeable 6 blade JUICE CUP blender

قیمت محصول

399,000 تومان
641 نفر
ضمانت بازگشت بهترین کیفیت و قیمت

توضیحات

مخلوط کن شارژی 6 تیغ JUICE CUP

طراحـی بی نظـیر و فوق الـعاده کاربردی

دارای ۶ تیغه فلزی استیل ضد زنگ قدرتمند 

جنس بدنه پلاستیک فشرده عاری از مواد سمی BPA FREE


قیمت : 399000 تومان


مخلوط کن شارژی قابل حمل juice cup بهترین انتخاب برای افرادی است که به دنبال یک میکسر پرقدرت برای درست کردن اسموتی و شیک های ورزشی هستند. این محصول دارای یک موتور 3.6V با سرعت چرخش 15000 تا 22000 دور در دقیقه و تیغه 6 پره استیل ضد زنگ بسیار قوی می باشد که انواع شیک های میوه ای، پودر های بدنسازی، سبزیجات، دانه های آجیلی و ... را به راحتی در چند ثانیه آماده می کند. این بلندر شارژی دارای شش تیغه فلزی پرقدرت بوده که قابلیت خرد کردن انواع مواد غذایی مانند میوه ها را داشته و دور موتور و استحکام تیغه های استیل ضد زنگ آن، قابلیت خرد کردن یخ را نیز به آن می‌دهد (البته بدلیل سختی بالای یخ امکان تضعیف و خرابی میکسر وجود دارد).  ورزشکاران رشته های مختلف به خصوص بدنسازی و فیتنس می‌توانند برای تهیه انواع اسموتی های رژیمی و شیک های پروتئینی از این مخلوط کن پرتابل هم در باشگاه و هم در منزل استفاده کنند.  جنس بدنه این مخلوط کن قابل حمل تیغه فلزی، از پلاستیک(PVC) بوده که خیال شما را از بابت سلامتی مواد بکار رفته راحت می‌کند.  موتور میکسر پرتابل جویس کاپ قابلیت جداسازی از بدنه اصلی آن را داشته و امکان شستشوی راحت را برای شما فراهم می‌سازد.  همچنین درب پیچی آن کاملا محکم بسته شده و هیچگونه نشتی نخواهد داشت. بند تعبیه شده در این مخلوط کن هم به منظور حمل آسان تر شیکر به کار می‌رود.  ورزشکاران می‌توانند برای تهیه اسموتی ورزشی، شیک های پروتئینی و یا حتی درست کردن اوت میل و پنکیک پروتئینی از این مخلوط کن قابل حمل شارژی استفاده نمایند.  همچنین از این میکسر می‌توان به عنوان غذاساز کودک در سفر یا مهمانی استفاده کرد.  قدرت بالای این شیکر تیغه فلزی به حدی است که کاملا مواد غذایی را مخلوط کرده و بر اثر استفاده مداوم هیچ آسیبی به تیغه های آن نخواهد رسید.
نکته مهم: برای مخلوط شدن مواد غذایی جامد و قطعه قطعه شده در دستگاه باید مقداری آب یا شیر نیز به همراه قطعات مواد غذایی مورد نظر درون مخزن دستگاه بریزید این نکته برای همه مخلوط کن ها مخصوصا مخلوط کن هایی که محفظه کوچکی دارند قابل توجه می باشد همچنین اگر مواد مخلوط نشد کافیست ابتدای کار کمی شیکر را کج کنید و یا کمی تکان دهید تا قطعه های مواد مورد نظر به تیغه برخورد نمایند.


قیمت : 399000 تومان



ویژگی های مخلوط کن شارژی 6 تیغ JUICE CUP:
- مناسب برای استفاده در منزل، باشگاه،مسافرت،محل کار،کمپ،کوه و …
- مخلوت کردن میوه، پودر بدنسازی ،سبزیجات ،دانه های آجیل و ...
- جنس بدنه پلاستیک فشرده عاری از مواد سمی BPA FREE
- سرعت چرخش 15000 تا 22000 دور در دقیقه
- دارای دستگیره و استفاده به صورت قابل حمل 
- قابلیت جدا شدن اجزا برای شستشو مناسب
- باتری قابل شارژ ، بدون نیاز به پریز برق
- ابعاد: قطر 7– ارتفاع 22 سانتی‌متر
- باتری داخلی 2000 میلی آمپری
- شیشه شفاف ضد خش
- حجم 380 میلی لیتر
- دارای کابل usb شارژ
- دارای فیلتر صافی



روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 399000 تومان

ابراهی م   01 - 12 - 1401  :
بیست خوب
امیر ارسلان مطهری   09 - 02 - 1402  :
خوبه ولی کوچیکه
رضا سالمی فر   09 - 03 - 1402  :
شارژر مخصوص خودش رو داره همراهش؟
میهن استور  09 - 03 - 1402  :
با سلام. بله کابل شارژ همراهش هست
نیکا   21 - 11 - 1402  :
چجوری باید رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنیم
میهن استور  21 - 11 - 1402  :
با سلام. در قسمت پیام سبد خرید می توانیدرنگ مورد نظر را ذکر کنید